Щойно пройшла останній тест з курсу "Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти". Вражень багато, не всі однозначні.
1. Приємно було зрозуміти, що все своє педагогічне життя я використовувала в вихованні відновний підхід)))) найцікавіше, що саме в тій формі, як пропонує автор. (Що сталось? Що потрібно зробити для виправлення ситуації?)
2. Не повністю згодна з парадигмою відновної освіти, адже, як на мене, там виключено проміжний етап відповідальності за порушення правил школи і вплив школи як такої.
3. АААААА!!!!! МАЙНДФУЛНЕС - методика контролю емоцій для вчителя. От уявила я собі, як щоранку, 15 - 20 хв. я медитую, щоб в школі не реагувати автоматично на дії учнів. Не розумію, чому немає рекомендацій до дітей і БАТЬКІВ, як саме і вони мають налаштувати дитину на навчання і сприйняття вчителя. Де підтримка вчителя??????
4. ))))) я пройшла цей курс - ще одне позитивне враження
Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти:
https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/about
Немає коментарів:
Дописати коментар