четвер, 21 січня 2021 р.

"Протидія та попередження булінгу" від Прометеус - враження від курсу

Щойно пройшла останній тест з курсу "Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти". Вражень багато, не всі однозначні.

1. Приємно було зрозуміти, що все своє педагогічне життя я використовувала в вихованні відновний підхід)))) найцікавіше, що саме в тій формі, як пропонує автор. (Що сталось? Що потрібно зробити для виправлення ситуації?)

2. Не повністю згодна з парадигмою відновної освіти, адже, як на мене, там виключено проміжний етап відповідальності за порушення правил школи і вплив школи як такої.

3. АААААА!!!!! МАЙНДФУЛНЕС - методика контролю емоцій для вчителя. От уявила я собі, як щоранку, 15 - 20 хв. я медитую, щоб в школі не реагувати автоматично на дії учнів. Не розумію, чому немає рекомендацій до дітей і БАТЬКІВ, як саме і вони мають налаштувати дитину на навчання і сприйняття вчителя. Де підтримка вчителя??????

4. ))))) я пройшла цей курс - ще одне позитивне враження


Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти: 

https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/about

Немає коментарів:

Дописати коментар